خنک کن گیربکس بی ام و BMW

خنک کن گیربکس بی ام و BMW

BMW Transmission Oil Cooler

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اترک پارت در تماس باشید.

توضیحات

خنک کن گیربکس

همانطور که از نام این قطعه پیداست، وظیفه ی خنک کردن گیربکس به خصوص گیربکس اتومات را بر عهده دارد. در واقع خنک کن گیربکس بی ام و BMW راه های متعدد وکانال کشی هایی دارد. سیال موتور از درون این کانال های خنک کننده عبور میکند و حرارت گیربکس از بین میرود.

خرابی خنک کن گربکس بی ام و

اگر خنک کن گیربکس خودروی شما دچار خرابی شده باشد و شما زود متوجه شده باشید جای نگرانی وجود ندارد. اما اگر مدت زیادی گذشته باشد و شما نسبت به آن بی توجه بوده باشید. احتمالا هزینه ی زیادی برای تعمیر و یا حتی جایگزینی خنک کن معیوب با خنک کن گیربکس سالم و نو متحمل خواهید شد.

از جمله علائم خرابی خنک کن گیربکس بی ام و BMW میتوان به بالا رفتن دمای روغن گیربکس، داغ شدن بیش از حد اجزای داخلی گیربکس و همچنین ساییدگی این اجزا اشاره کرد.

بنابراین در سرویس های دوره ای و چکاپ های خودرو از تعمیرکار خود بخواهید تا به دقت گیربکس و سایر قطعات مرتبط به آن را بررسی کند.

خرید خنک کن گیربکس بی ام و

اگر به دنبال قطعات با ضمانت اصالت هستید. پیشنهاد ما به شما خرید از واردکنندگان دست اول و حذف واسطه ها در بازار لوازم یدکی چراغ برق می باشد.

مجموعه اترک پارت با بیش از دو دهه سابقه واردات لوازم یدکی خودرو در ایران. تمامی قطعات مورد نیازتان را با ضمانت نامه کتبی در اختیار شما قرا می دهد.

شما عزیزان امکان خرید به صورت آنلاین و حضوری را دارید. در صورتی قصد خرید آنلاین را دارید از طریق راه های ارتباطی با مشاوران اترک پارت در تماس باشید. در غیر این صورت میتوانید همه روزه به آدرس فروشگاه مرکزی اترک پارت : تهران، خیابان امیرکبیر (چراغ برق)، مجتمع تجاری ایران صنعت، طبقه اول، واحد73 مراجعه بفرمایید.

شعار اترک پارت ” ضمانت اصالت کالا، کیفیت قطعات و قیمت منصفانه ” می باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نوشتن دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان واتساپ
09128001424